Sunday, October 9, 2016

Geld Bestuurstelsel # 1 ( Lucky 7 - Handel Volgorde )

Geld bestuurstelsel # 1 (Lucky 7 - handel volgorde) Deur Gebruiker op 16 Julie 2009 - 17:37. Deur Dachel Miqueli Ok ouens dit was 'n rukkie sedert ek niks nie hier plaas, dit beteken nie dat ek nie besig met iets. Ek het 'n groot stelsel om te deel wat pas my persoonlikheid perfek so ek wil dit hier plaas sodat jy kan baat vind. Dit is nie 'n stelsel wat deur my ontwerp sodat al die krediet gaan aan FXTraderpro. Ek verander dit net 'n bietjie om heeltemal fiks saam met my. Voordat jy verder lees ek moet sê dat dit 'n semi-martingale stelsel is wat jy beheer oor jou verliese in plaas van die verlies van al jou kapitaal soos enige ander martingale stelsels kan hê. Die bekroonde risiko verhouding 02/01. Hier is die deal: 1) Ons het 'n handel op grond van ons toetrede kriteria oopmaak. Byvoorbeeld, maak ons ​​'n koop op EURUSD op 1,3500. Ons Stop Loss is ingestel op 10 Pips by 1,3490 en ons Neem Wins is ingestel op 50 Pips by 1,3550. Dit staan ​​bekend as ons aanvanklike inskrywing in die ry. 2) As ons Neem Wins is getref ons dan wag vir 'n nuwe inskrywing Signal en weer begin. 3) As ons Stop verlies is getref, dan is ons volgende handel sou 'n te verkoop (met die aanvaarding van ons eerste handel was 'n koop soos hierbo) wat ons so gou as ons Stop verlies is veroorsaak by Mark prys sou betree. Hierdie nuwe Sell posisie sou dieselfde Neem Wins = 50 en Stop Verlies = 10 instellings as die aanvanklike Entry. Hierdie reeks van bedrywe steeds elke keer ons Stop verlies is getref, met die gevolglike handel gaan in die teenoorgestelde rigting van die vorige handel. Die volgorde van die ambagte voltooi is wanneer 'n Neem Wins bereik. 'N reeks van bedrywe beteken dat elke keer as ons Stop verlies is getref, sou die volgende handel wees: * In die teenoorgestelde rigting * Die Stop Loss en Neem Wins instellings sal dieselfde wees as bly Ons aanvanklike Entry by TP = 50 en SL = 10 vir alle ambagte in die ry. * Die bedrag van baie wissel na gelang van die rekeningsaldo groei of afname. Ek het 'n Excel-lêer na die baie bedrag te bereken vir die volgorde wat gebaseer is op die rekening balans en die% wat jy wil risiko verbonde. As mense wat belangstel genoeg ek sal detail my eie manier om toegang en uitgang is, kan jy jou gebruik van die kursus. En 'n paar wenke vir 'n beter tyd en die beste uur om te jag vir 'n inskrywing. Ek handel hierdie stelsel live vir 'n maand reeds en is net beter.


No comments:

Post a Comment