Thursday, October 13, 2016

Hoe Roche Diagnostics Gebruik Opleiding As 'N Besigheidstrategie

Hoe Roche Diagnostics Gebruik Opleiding as 'n besigheidstrategie Op Donderdag, 17 Januarie, 2013 Ek het 8220; Opleiding as 'n besigheidstrategie, 8221; 'n CIASTD sessie gelei deur Jennifer Zinn, vise-president van Kommersiële Onderwys en Kommunikasie by Roche Diagnostics. Dit is my opsomming van die idees Jennifer met ons gedeel het. Ive is betrokke by CIASTD vir baie jare, en in die veld LD vir meer jare as wat ek wil erken. Dit is 'n voortdurende uitdaging om kliënte te dink buite opleiding as 'n korttermyn-transaksie kry. Te dikwels, mense versoek om 'n opleiding oplossing beskou dit as 'n boks item of 'n nakoming item. Dit is scenario ons teëkom in ons werk wat ingesluit met 'n versoek om opleiding ontwikkeling dienste: Ons moet ons veiligheid regulasies te werk om seker te maak ons ​​is in ooreenstemming. Ons het 'n klomp van die nuwe-huur verkope spanne. Hulle moet bedryf kennis. Ons begin met 'n nuwe produk. Ons moet spanne oor die produk te voed. Ons instelling van 'n nuwe proses. Ons moet 'n kursus om mense op te lei op dit. Die bogenoemde kwessies kan almal geldige redes om opleiding te ontwikkel, maar ook dikwels, die persoon wat die versoek is heeltemal afgesny van dink oor wat mense nodig het om te doen in hul werk en wat besigheid uitkoms die opleiding ondersteun. Hulle dink in terme van inhoud wat hulle wil, in teenstelling met lewer aan te dink oor sake uitkomste wat hulle nodig het om te bereik deur middel van opleiding. So - Zinn se aanbieding afgekom as 'n asem van die vars lug vir my. Sy het haar storie oor die transformasie van die kommersiële opleidingsfunksie binne Roche van 'n transaksionele model om 'n strategiese een. Haar missie was om weg te skuif van "Wat moet ons leer" om "hoe gebruik ons ​​opleiding aan ons maatskappy se doelwitte te ry?". Zinn gekla n model en terminologie wat ASTD eintlik ingestel pad terug in 1998. Hierdie model onderskei tussen 'n transaksionele model van opleiding en 'n strategiese een. Transaksionele opleiding is hoofsaaklik reaktief (Ons het 'n krisis, ons opleiding van 'n soort nodig) en inhoud gefokus. Strategiese opleiding is vooruit dink, gekoppel aan die maatskappy se doelwitte, en-uitkoms gefokus. Wanneer dit behoorlik toegepas word, kan opleiding 'n strategiese bestuurder van success8230 wees; as ons verfyn ons aandag aan wat mense nodig het om te doen in hul werk in plaas van wat ons dink wat hulle nodig het om te leer. Na alles, die einddoel van die LD departement is nie om eindelose hoeveelhede opleiding te skep net vir die klink van dit. Die opleiding is 'n middel tot 'n end8230; en die einddoel is die maatskappy se resultate. Image krediet: Mashable pogings Zinn se Roche is 'n aanduiding van strategiese opleiding. Hier is drie uitkomste sy haarself gehou - en haar span - verantwoording daarvoor via opleiding. Dit is items wat enige opleiding organisasies soos standaarde kan stel: 1. Verhoging werknemer betrokkenheid. Deur hierdie, het sy nie bedoel verhoog betrokkenheid in opleiding. Sy beteken toename betrokkenheid in die besigheid deur middel van doeltreffende opleiding. As hulle besig is, sal hulle bly. 2. Drive mededingende immuniteit. Deur middel van verkope spanne met aksie kennis, hulle in staat is om uit te voer wat hulle beter as mededingers ken. Sy het 'n storie oor 'n farmaseutiese verteenwoordiger in 'n vroeër stadium van haar loopbaan. Sy gebruik om vrees te sien 'n Pfizer verkope rep in 'n dokter se want sy het geweet hulle was ver voor haar in hul vaardigheid vlak. Hulle outsold ander spanne van mededingende maatskappye omdat hulle hul werk uitstekend gedoen - te danke aan fantastiese opleiding wat hulle voorberei om te verkoop. 3. Verskaf ernstige opvoedkundige waarde te customers8230; wat maak hulle gemaklik met behulp van Roche produkte en maak seker dat hulle lojaal vir die langtermyn bly. Hoe kan jy maak dit gebeur? Zinn geïdentifiseer sewe 8220; Transformasie Drivers8221; wat maak sukses gebeur by Roche. Dit kan toegepas word op opleiding pogings enige organisasie se: 1. Skakel die opleiding aan die maatskappy se doelwitte van die begin af. Zinn uitgedaag mense wonder of opleiding moet plaasvind as dit nie kan gekoppel word aan 'n besigheid doel. 2. Betrek leiers as rolmodelle: Zinn is 'n uitdaging leiers op te tree as rolmodelle. Hulle moet meer doen as sê opleiding en voortgesette leer is belangrik, wat hulle nodig het om te wys dit is gewaardeer en belangrike. Maniere dit kan gebeur: 1) Hou werknemer aanspreeklik vir bewys lewer van vaardigheid sodra hulle moet terugkeer van opleiding. 2) Wys respek vir die belangrikheid van die opleiding ervaring deur nie mense daaruit trek vir vergaderings, telefoonoproepe, ens As jy die leier in 'n opleidingsessie - dit nie verlaat vir iets wat "meer belangrik." 3. Onderskei waarde vir kliënte: Maak die oortreffende produk opleiding beskikbaar 'n onderskeidende faktor - 'n rede waarom die kliënt sal koop, van jou, in teenstelling met die koop van 'n mededinger. As jy nie produkte wat opleiding kliënt benodig produseer, maak dan die werknemer opleiding wat jy 'n onderskeid te bied - 'n rede waarom iemand kies om te werk vir jou, in teenstelling met die werk vir 'n mededinger. 4. Rig die opleiding om deurlopende leerproses te verseker. Moenie die opleiding 'n enkele gebeurtenis. Rig dit met 'n deurlopende leerkontinuum dat ander geleenthede en maniere om die leerervaring te brei sluit. Dit kan 'n Twitter chat, 'n LinkedIn groep, 'n aanlyn gebruikers gemeenskap of portaal van hulpbronne, ens insluit 5. Lig leer vermoëns van die organisasie te ontwikkel en lewer die opleiding deur die betrokkenheid van 'n buite-verkoper. Realisties, kan 'n enkele persoon nie 'n kenner op alle aspekte van opleiding wees. Kry spesiale hulp wanneer jy dit nodig het. Moet nie 'n enkele persoon kan skep, te implementeer en te evalueer n opleidingstrategie nie aanvaar. Die gevolg kan swak ontwerp opleiding of swak versprei / afgelewer opleiding. 6. Gebruik innoverende tegnologie om die tempo van tegnologie groei aan te pas in die mark. Roche staatgemaak veels te swaar op oplossings gister sy opleiding te lewer - 'n baie groot klem op instrukteur-geleide opleiding. Vandag se wêreld (en môre se) vereis dat nuwe tegnologie aged te maak opleiding gebeur. 7. Ontwikkel bevoegdheid assesseringstrategieë om sukses te meet. Zinn beweer dat toetse en evaluerings is baie ongewild by die meeste van ons, Ons haat om toetse te neem. Maar wys sy daarop dat wanneer iets korporatiewe kritiese, die besigheid het om te weet dat 'n persoon bevoeg is om die werk te doen en assessering moet 'n verwagte deel van hierdie proses wees. As jy iemand goed op te lei, dan moet hulle in staat wees om 'n bevoegdheidsertifikaat assessering ondergaan wat bewys hulle kan die werk wat hulle opgelei is om dit te doen te slaag. NOTA: Assessering beteken nie beantwoord 'n 10-vraag quiz; Dit beteken 'n aanslag wat bevoegdheid demonstreer om iets te doen. Zinn gesluit haar aanbieding deur te erken dat niemand het geland op die statistieke wat volledige kwantitatiewe bewyse dat uitstaande opleiding pogings om die maatskappy se resultate skakels bied. Maar wys sy dat sy nog nie 'n Top 100 maatskappy wie se leer en ontwikkeling program is niks minder as top-notch identifiseer. Sakesukses en sukses in LD gaan hand aan hand. NOTA: BLP het 'n paar groot sukses in spesifieke opleidingsinisiatiewe te verbeter besigheid uitkomste aanpassing het. Die sleutel is die definisie van die statistieke 'n maatskappy hoop om (bv werknemer omset, verhoogde verkope, verhoog kliënt behoud, ens en dan die beoordeling van die statistieke te verander na-opleiding. Ja, daar kan wees ander faktore wat die verandering beïnvloed in die statistieke, maar in ons ervaring, is daar 'n mooi duidelike verband tussen die opleiding en die verbetering van uitkomste. Ons eie Leanne BATCHELDER sal aanbieding van 'n sessie op die opleiding van 2013 wat illustreer hoe opleiding kan help bereik die maatskappy se doelwitte. Sy gee 'n uiteensetting van 'n kurrikulum wat ons ontwerp en ontwikkel in reaksie op spesifieke sake uitkomste wat nodig is om te bereik. Ons deel ons proses - en die resultate.


No comments:

Post a Comment