Wednesday, September 28, 2016

Forexyard Resensie

Resensies Forex Yard en Ratings Hulle is bedrogspul. toe ek oopgemaak rekening hulle offerred my Bonus met my aanvanklike deposito en na 6 maande, het ek verdien 13% wins & toe ek geld trek hulle het my nie betaal enige wins bedrag en ook hulle 30% van my gedeponeer bedrag afgetrek word. Wanneer ek vir die rede versoek het hulle vir my te gaan met my bank en hulle het my verder posse geïgnoreer. Vir enige querries met betrekking tot hierdie kan my kontak; [Email160; protected] Gepos op: 2011/07/22 21:52:03 & Uarr; Terug na bo Waardering: Naam: Avinash Kumar gerespekteerde en waardevolle lede van forex fabriek, Ek net deel van die feite wat ek oor gekom en op grond daarvan sal ek nie hesistage sê forexyard is regtig baie goed platform en hul kliënte ondersteuning is uitstekend en die forex analise is die beste as enige ander verskaffer. Gepos op: 2010/01/27 22:56:00 & Uarr; Terug na bo Waardering: nie gegradeer Naam: SCAM Ek het 'n chat met FORXYARD rep en dit wat gebeur het sodat lees en maak jou eie besluit. Ashley: Hoe kan ek jou help? Maria: Hello Ek wou 'n rekening oop te maak met jou firma, maar ek het net gelees oor jou firma wat jy in bedrogspul en jy lees hierdie hier forexrealm / makelaars-resensies / # FOREXYARD Maria: i am nou verward oor makelaars Ashley: ons is nie 'n bedrogspul Maria: forexrealm / makelaars-resensies / # FOREXYARD Maria: lees van hierdie webwerf, en jy sal sien wat ek praat Mevrou Ashley: ok, maar weer ons is nie 'n bedrogspul. Ek is nie seker wat jy wil hê ek moet u spesifiek vertel oor die webwerf Maria: jou firma is nie die enigste makelaar daar anyways Maria: sy kinda scary Maria: nie kontak met my harde werk geld te verloor, net soos wat Ashley: Wel nie alles wat jy lees op die lyn is waar Maria: forexrealm / makelaars-resensies / Ashley: Ja Maria: open dit en jy sal al die lys te sien Ashley en fxcm is beslis nie 'n bedrogspul Ashley: So basies dit is nie die mees betroubare bron Maria: wat? Maria: waarom sou 'n baie mense plaas dit op die bladsy as is nie Maria: Ek lees wanneer 'n mens geld maak en hulle gevra om jou onderneming om geld te stuur om hulle dit kom nooit Ashley: Ek weet nie, maar dit is nie 'n bedrogspul en nie is ons Maria: Ek moet oortuig wees dat jy nie 'n bedrogspul maatskappy en die hersiening sê ook die 1-212-796-6939 jy gebruik shows you are in die VSA, maar eerlik jy is nie, maar sy eerder 'n aangestuur lyn vir julle ouens in Ciprus Maria: Is julle ouens anyways gereguleer? Ashley: Ja, ons het lyne vir 'n paar land sodat hulle 'n plaaslike nommer kan hê, ons nooit beweer ons is in die VSA Ashley: sou jy graag 'n rekening bestuurder bel jou later vandag? Hy kan al jou vrae sal kan beantwoord Maria: ---------- EPOS afskrif van my ONTTREKKING PROBEER --------------------------- Datum Mon, 29 Desember 2008 08:01 (4 maande gelede) van "FOREXYARD Trek versoek" Om "my naam" Onderhewig FOREXYARD Trek versoek (Rijdend: 314446) Geagte "xxx", Jou onttrekking versoek van 324,99 dollar uit supermini rekening # 1573 geregistreer is. Die transaksie sal toegepas word binne 96 uur. Tot dan het jy nog die geleentheid om jou onttrekking te kanselleer en terug te keer die som aan jou FOREXYARD rekening. Jou transaksie ID is 314446. FOREXYARD Customer Support TEL: 1-212-796-6939 [email160; protected] forexyard / ------------------------- ----------------------------------------------- Ek sal regtig sake wil doen met jou firma, maar ek wil seker wees dat iemand nie net daar sit met my geld Maria: in hierdie pos iemand versoek om 'n redrawal maar nooit sy geld te kry Ashley: Ek is jammer bu hierdie brief is heeltemal belaglik en nie eens klink betroubare Ashley: plus ons nie paypal aanvaar so ek twyfel was sy ooit 'n ware kliënt Maria: Nee, ek is nie die een skryf dit toe aan jou en Ek het julle selfs die webwerf gegee Ashley: Ek weet Ashley: Ek praat van haar Maria: is julle gereguleer jy nooit beantwoord my vraag? As so ek moet 'n bewys Maria: soos waar ek kan sien wat op jou webwerf Ashley: ons is nie op die oomblik gereguleer Maria: waarom nie en wat waarborg kan jy jou kliënte te gee vir hulle om te oortuig? Maria: om die regte brokjer Maria: borker Maria: en dat jy nie regtig het kantore in al die lande met hul # sek Maria: Faks: + 1-646-514-2310 Oostenryk Plaaslike nommer: + 43-720880606 Bahrain Plaaslike nommer: + 973-16199071 Finland Plaaslike nommer: + 358-942.597.801 Frankryk Plaaslike nommer: + 33-975180151 Duitsland Tolvry: 0800- 187-3671 Duitsland Tolvry Mobile: 0800-1844822 Italië Plaaslike nommer: + 39-662207175 Nederland Plaaslike nommer: + 31-858880242 Spanje Plaaslike nommer: + 34-911881619 Swede Plaaslike nommer: + 46-8-52500644 Switserland Plaaslike nommer: + 41-225331279 Britse tolvry: 0-808-234-6341 VSA tolvry: 1-888-266-9696 VSA Plaaslike: 1-212-796-6939 Departemente: Ondersteuning [email160; protected] VIP [email160; protected] Compliance [email160; protected] Marketing [email160; protected] Affiliasies [email160; protected] verkope [email160; protected] Ashley: Ons het nooit gesê ons het kantore in hierdie lande, net telefoonnommers Maria: dusver het jy nie gesê iets oortuigend te dat jy die regte makelaar vir een om te gaan met? Ashley: soos ek gesê het dat sou jy graag 'n rekening bestuurder om later bel? Hy kan hierdie vraag beter beantwoord Maria: laat my met hom een ​​praat hier Maria: Ek wil weet ek is besig met die regte mense b4 i gee my nommers Ashley: Ek verstaan ​​nie, as ek jou nommer kan hê sal iemand roep in in ongeveer 'n paar uur Maria: jy is geleë in Ciprus, maar ek het nog neet sien Ciprus nommer in die lys van nommers wat jy het 'n lys Ashley: ons het nie kliënte van Ciprus het Maria: waarom is jy geleë in Ciprus, maar nie jou land # gelys? Maria: wat? Maria: dit is vreemd Maria: hoe kom mevrou? Maria: klink dit goed vir jou? Ashley: ons het die reg om te kies wat om te aanvaar as kliënte Ashley: nie alle lande in staat is om handel te dryf met 'n makelaars Ashley: dit is ons private aangeleentheid Maria: dan is daar iets fout hier beteken die kliënte uit Ciprus wat nie daar kan reis wanneer daar iets gebeur en wat daar in Ciprus kan optree teen julle dat die rede waarom hulle nie reg aanvaar? Maria: Ek verstaan ​​nou Maria: En ek dink die hersiening webwerf waarsku foriengers Maria: Ek het nog nooit 'n maatskappy wat nie eens 'n kliënt uit hul eie land het nie dan hoe vertroue waardig is jy gehoor? Maria: as jy vir my sê dit is jou private aangeleentheid dan hoef jy dink daar is iets verkeerd? Ashley: Nee, ek het nie, want elke maatskappy kan hierdie besluite te neem vir haarself. ons nie kliënte van ander lande aanvaar en, op grond van ons eie persoonlike berekeninge Ashley: ons geen inligting wegsteek, soos jy kan sien uit hierdie chat Maria: wat gesels? Ashley, maar ons behou die reg voor om besluit te neem oor hoe om die maatskappy privaat loop Ashley: jy praat met my op chat Maria: Wat lande kan jy aanvaar Ashley: Ek is baie komende met enige inligting wat jy nodig het Maria: jy beter doen Ashley: ons aanvaar die meeste lande Maria: het jy enige sekuriteite vir jou kliënte belang?


No comments:

Post a Comment