Sunday, September 25, 2016

James Altucher

Kan ek eintlik 'n lewende deur valuta handel verdien? Jerry Wigginson III jwigginson: kan ek eintlik 'n inkomste verdien deur middel van die valuta handel? Seker. As jy is slimmer en meer geld te bestee as hierdie ouens wat manipuleer die valutamarkte Elke minuut met triljoene dollars: Ek bedoel nie om die lig van jou vraag maak. Ek is 'n dwaas ook. Ek het probeer om die valuta-markte handel te dryf. Dit is 'n sucker se spel. Daar is die gesegde in poker, "as jy die vis nie kan raaksien by die tafel, dan is dit jy." Nie een van die bogenoemde ouens is visse. Ons kan Soros, of Bernanke of Chavez of wie ook al haat, maar hulle het 'n triljoen dollar wat hulle gebruik om teikens te stel op elke geldeenheid in die wêreld en, tensy jy weet presies wat hul agendas vandag (want dit sal verander op n oomblik se kennisgewing), dan sal jy nie in staat wees om hulle te klop. Maar, my vriend, jy is nie alleen nie. Ten minste een keer 'n week Ek kry hierdie vraag. En meer as ek reken e-pos hieroor. So hoekom is dit? Ek dink daar is die reuk van "vinnig ryk" in valuta markte. En dit is 'n pragtige reuk. Ek het dit nie ontken nie. Ek hou van die gevoel van "vinnig ryk". Die idee dat 'n mens al die uithoeke van ons vriende, ons voorvaders, ons base, almal wat al ooit sand het geskop in ons gesig in die voorkant van die mooi meisie kan sny. Ek kry dit heeltemal hoekom 'n mens sou wou forex handel. En baie mense dink, "Hy is verkeerd. Jy kan kry ryk handel geldeenhede. "Ek is nie verkeerd nie. Ek het ontleed meer as 700 verskansingsfondse. Ek het verhandel vir fondse. Ek het 'n fonds van verskansingsfondse hardloop. Ja, ek het gesien dat 'n multi-honderd miljoen dollar verskansingsfondse gaan breek geldeenhede. Baie slim mense wat geweet het dat Soros was aan die teenoorgestelde kant van hul handel. Daar is geen kortpaaie. Kaarte nie die storie te vertel. Grondbeginsels nie die storie te vertel. Slegs binne-inligting, kan geluk, en manipulasie lei tot 'n wins handel geldeenhede. Jy hoef nie vir my glo. Maar ek weet dit is waar. Hoe kan ons weerstaan ​​die skoonheid dan van die mite van "vinnig ryk"? En nie net van die handel geldeenhede, maar enige vinnig ryk skema. Ek het beslis gedaal vir baie. Indien nie geldeenhede, dan reverse samesmelting IPOs, Internet startups in die 90s, en waarskynlik 'n dosyn ander skemas by verskeie punte. Ek het altyd die vloek van wil hoeke te sny. Die enigste manier wat ek kan hierdie vloek besweer het, ongelukkig, is deur die verlies van 'n klomp geld. Deurdat hulle verbrand. Deur te kyk na likiditeit dreineer uit my soos bloed dreineer uit 'n man wat deur die polisie geskiet in die middel van 'n misdaad. Ek het ook gedink ek was slimmer, beter, vinniger, het 'n truuk, 'n Gizmo, 'n wapen, wat my kry wat ek wou. Maar ek moes leer dat toegedraai in die karige succcesses van my klein oorwinnings was massiewe mislukkings wag om te bars nie. Die een vraag wat ek nou vra altyd, op enige geleentheid te wees, daar is, is: Hoekom is dit GELEENTHEID REIK ME? Ek is 'n niemand. En selfs onder die mense wat weet ek is 'n niemand, die helfte van hulle hou nie my en die ander helfte daarvan hou my ( 'n bietjie). Maar niemand gee my geleenthede vir gratis. Baie keer is dit lyk op die oppervlak soos iemand wil my geld gee vir gratis. Net soos dit. Maar dit het nooit gebeur nie. Dit werk nooit. Een maatskappy, in werklikheid, het Soros het as 'n belegger, en selfs Bill Clinton gaan om te gaan op die bord, en allerhande ander goeie dinge was om te gebeur. Maar eers moes hulle na hul vyf Million Dollar ronde in te samel en hulle moes 'n finale $ 50,000. So, natuurlik, wanneer jy byna vyf miljoen in die bank en Soros en Clinton is op jou spoed inbel, wat noem julle hulp hê? James Altucher? Ek dink nie so nie. Vra altyd, op elke handel, belegging, selfs in verhoudings, selfs voor vergaderings, maak nie saak hoeveel 'n geleentheid wil versprei dit is redelik bene vir jou, "Hoekom word ek gegee hierdie magiese seën?" Gewoonlik is die antwoord sal jy teleurgestel nie. Maar as jy dit genoeg vra dit sal jou toelaat om vinnig te sif deur die geleenthede wat volkome vind. Laaste Podcast Episode


No comments:

Post a Comment