Thursday, September 22, 2016

Gelukkig Leer Forex - Kouppa

Moet jy handel op Cent rekening? My onlangse post oor die geskiedenis van sent rekeninge het 'n paar aandag gelok uit hierdie blogs lesers. Dit lyk soos ten spyte van hul gemeenskaplike nadele (hoër versprei, armer keuse van instrumente), bly sent rekeninge 'n gewilde trekking vir baie handelaars. Ek wil daarop wys die volgende gevalle waar sent handel handig kan kom; Gewoond raak aan handel forex vir volledige beginners. Gewoond raak aan 'n nuwe FX makelaar. Toets 'n paar eksotiese strategieë. Presisie handel met honderde ambagte per dag. Ek, persoonlik, het gestyg rekeninge geopen by verskeie makelaars met min fondse in hulle nie. Van tyd tot tyd, gebruik ek dit as ek nodig het om 'n paar te maak uit die boks deal wat te riskant om in my normale handel rekening uit te voer. Daarbenewens diegene rekeninge bied 'n goedkoop toegang tot 'n eksotiese geldeenheid pare en CFD's beskikbaar by hul makelaars. Dit is gewoonlik meer kostedoeltreffend om die dormant rekeninge in sent eerder as in die dollar te hou. Ongelukkig nie baie betroubare makelaars bied sent rekeninge; byvoorbeeld, geen Amerikaanse gereguleer makelaars bied hulle. En hoe oor jou ervaring met sent Forex rekeninge? Het jy aktief verhandel op 'n sent rekening? Ja, my lewende handel rekening is 'n sent rekening. Ja, 'n paar van my lewe handel rekeninge sent rekeninge. Nee, het maar ek probeer handel op sent 'n rekening. Nee, maar Ek is van plan opening van 'n sent Forex rekening. Nee, ek het nie 'n sent rekening nodig om handel te dryf Forex.


No comments:

Post a Comment