Saturday, September 24, 2016

Kleinhandelmark Indië Se Verwagting Verdubbel In Die Volgende 5 Jaar Verslag

verwag kleinhandelmark Indië se verdubbel in die volgende 5 jaar: verslag Moderne handel sal na verwagting drie keer groei tot $ 180000000000 in 2020 uit $ 60000000000 in 2015 en e-handel op 'n nog vinniger clip te quadruple in dieselfde tyd om 'n $ 60-70000000000 mark, het gesê die verslag. Foto: Pradeep Gaur / Mint Mumbai: Indië & rsquo; s kleinhandel mark sal na verwagting verdubbel tot $ 1000000000000 in 2020 uit $ 600.000.000.000 in 2015 gedryf deur groei inkomste, verstedeliking en houdings skofte, 'n nuwe verslag gesê. Terwyl die algehele kleinhandelmark sal groei teen 12% per jaar, sal die moderne handel twee keer so vinnig teen 20% per jaar groei, en tradisionele handel teen 10%, het gesê die Boston Consulting Group en Retailers Association of India verslag getiteld Retail 2020: Retrospect, herontwerp, te herskryf. Moderne handel sluit supermarkte, hipermarkte en ander georganiseerde kleinhandelafsetpunte, terwyl baie kleiner kruidenierswinkels geklassifiseer onder tradisionele kanale. Moderne handel sal na verwagting drie keer groei tot $ 180000000000 in 2020 uit $ 60000000000 in 2015 en e-handel op 'n nog vinniger clip te quadruple in dieselfde tyd om 'n $ 60-70000000000 mark, het gesê die verslag. Teen 2020, sal die gemiddelde huishoudelike inkomste drie keer verhoog tot $ 18,448 van $ 6393 in 2010. Daarbenewens sal verstedeliking toeneem tot 40% van 31% en meer as 200 miljoen huishoudings sal kern wees, wat 'n 25-50% hoër verbruik per besteding capita. Ook, sal houdings skofte gesien word as 75% van die bevolking sal behoort tot geslag ek, dit is hulle onder 14 jaar oud toe die ekonomie begin oopmaak en dus sal hoër verbruik vlakke, het gesê die verslag. Daarbenewens is digitale ook die vorming van die manier waarop verbruikers koop. Daar is tans 35 miljoen mense aanlyn te koop en dit sal in die volgende twee jaar te verhoog tot 100 miljoen, het gesê Gaurav Kapur. hoof van bedryf vir kleinhandel en motor, Google Indië op die Retailers Association of India & rsquo; s Retail Leadership Summit 2015 in Mumbai, terwyl die deel wat die aanlyn groei word gedryf deur die vlak III en vlak IV stede. Verbruikers koop alles online; selfs groot-ticket items soos huise, motors en twee wielers, gesê Kapur. Die vinnige groei van e-handel het kleinhandelaars dink hul multi-kanaal strategie. & Ldquo; E-handel kan nie geïgnoreer word nie, & rdquo; gesê Neville Noronha. hoof uitvoerende beampte, Avenue Supermarts Ltd, wat die D & rsquo loop; Mart kleinhandel ketting, en voeg by dat sy maatskappy is die evaluering van sy e-handel strategie. Selfs die Dubai-gebaseerde Landmark Groep wat department store ketting Lifestyle en Max in Indië loop is op soek na gebruik te maak van verskillende kanale. & Ldquo; Ons wil om te belê in omni-kanaal, en rdquo; gesê Ramanathan Hari Haran. hoof uitvoerende beampte, Landmark Groep. In die afgelope jaar, die meeste klip en mortel kleinhandelaars Croma. Toekomstige Groep wat kettings soos Sentraal en Big Bazaar en handelsmerke soos Nike loop. Puma. Loopplank. Mango en Vero Moda het hul teenwoordigheid aanlyn gestig deur markte soos Flipkart. Amazon en Snapdeal. Op die oomblik is die meeste klip en mortel maatskappye Don & rsquo; t het 'n goeie multichannel offer en dus, in die kort termyn, pure play e-handel maatskappye wen, sê Abheek Singhi. senior vennoot en direkteur, BCG Mumbai, terwyl die deel wat in die lang termyn, sal 'n multi-kanaal kleinhandel grond te kry. Intussen klip en mortel kleinhandel uitdagings bly. Byvoorbeeld, die verkope per vierkante voet op Indiese winkels op Rs. 1,500-2,000 per vierkante voet is baie laer as die internasionale gemiddelde van Rs. 8,000-12,000 per vierkante. Ft. Selfs die bruto marges laer in Indië deur 7-8% as die internasionale standaarde en die huur is hoër deur 1,5-3% op 'n gemiddelde, het gesê die verslag.


No comments:

Post a Comment